2017

В грудні минулого року редакція festivalstalker.de, для яких я періодично знімаю концерти в Німеччині, збирала музичні топи своїх контриб’юторів, – в результаті в топ 5 пісень 2016 у мене поряд з німецьким (панк-)роком увійшли пісня Копы самі знаєте якої групи. Одним із завдань було назвати найочікуваніші альбоми 2017. Я якось не очікую альбоми – коли вийдуть, тоді й вийдуть, – та й всі мої головні герої випустили щось у минулому році. Але хто шукає, той знаходить.

13 січня (сорі, я все це довго писала) вже вийшов альбом The Flaming Lips внєзапно з польською назвою Oczy Mlody, взятою з польського перекладу Ерскіна Колдуелла.

Минулої п’ятниці вийшло аж три альбоми. У Austra вийшов Future Politics. Кейті, як завжди, з добрим дитячим поглядом і дзвінким голосом райської пташки ❤

Окрім того, вийшов альбом High And Low And Low And High шведських підписантів 8MM Musik Jawbones:

І платівка The Proper Ornaments Foxhole. Дуже нагадують мені Blur.

Цього року також планує альбом романтішний Max Leßmann, вокаліст групи Vierkanttretlager…

… і дует із Гамбурга Kraków Loves Adana випускає платівку Call Yourself New. Сподіваюся, Synästhesie Festival запросять їх грати в вересні.

King Gizzard and the Lizard Wizard випускають Flying Microtonal Banana. А взагалі вони зібралися випустити в цьому році п’ять альбомів, наприклад.

Ty Segall вот 27 січня випускає дев’ятий альбом. Дев’ятий! А він же лише на рік мене старший.

Ой, а ще Temples у березні випускають платівку Volcano!

Також у прогнозах: Adam Angst, The Jesus And Mary Chain, Mac DeMarco і 5 vymir. Ну і, як каже, Коня, шо у вас?

Leave a Reply

