Музика для 2016.

Десь на носі вихід нового альбому AnnenMayKantereit, солдаути по всій Німеччині і світове панування. Минулого року я випадково натрапила на їх soundcloud, а про те, як я думала, що там співає великий бородатий хіпстер-лісоруб у картатій сорочці (а насправді – хлопчик-мізинчик), я, мабуть, теж усім сто разів розповіла. Я так і не зрозуміла, в яку мить клікнуло – на мить мого з ними знайомства ця трійця була just another tiny band і ще нещодавно заробляла, граючи на вулиці – але раптом їх стало чутно звідусіль, репери богічної відомості K.I.Z. запрошують їх вокаліста на роль у титульному треці свого найбільшого альбому, Темподром теж уже двічі розпроданий (до концерту ще три місяці), попереду великий німецький тур.
Вони, звичайно, небесно прекрасні у своїй простоті, зі своїми фортепіано, контрабасами і гармошками, і я абсолютно щиро за них радію. Але у великих кількостях вони особисто мені стають одноманітними 😦 Альбом Alles Nix Konkretes 18 березня виходить на Vertigo/Capitol.

AUTOBAHN відкрила нєдалєчє як на цьому тижні, листаючи веб-сайт агенції Landstreicher Booking, а вони аби з ким не водяться. AnnenMayKantereit, до речі, теж вони возять. На перший погляд здалося, що це німецький гурт – назва Autobahn, у адресі сайту в слові musik буква k, але насправді за цим всим ховається британський гурт із Лідз, явний родич Eagulls, місцями типово пост-панковий, місцями йдучи вокальною традицією Slaves. Хоча, мабуть, вони там у Лідз всі такі. Альбом Dissemble вийшов 21 серпня 2015 на Cargo Records.

Наступний клієнт – Drangsal. За чистою випадковістю бачила його виступ у кінці листопада минулого року в Гамбургу на вечірці лейблу Euphorie, і не встигла я про нього написати, як він уже the next big thing. Так само здалося і Kraftklub, тому вони взяли його в тур (хоча, здається, він не дуже радий). Не знаю, правда, наскільки це пост-панк-диско впишеться в крафтклубівську слем-вечірку, але як туди впишеться Wanda я теж не знала, та їм це не завадило. 22 квітня 2016 перший альбом Harieschaim виходить на Caroline International Germany.

Розмови – це срібло, а танці – це золото, я купив цю ніч на чорному ринку” – гурт TÜSN свідомо уникав соцмереж, але Universal їх усе одно знайшли.  Тяжкий красивий темний піано-електронний-рок з ударними, бас-гітарою, майже класичним вокалом і макабричними кліпами, які їм знімає Зоран Біхач, який знімав, упевнена, не менш макабричні кліпи гурту Rammstein. Надивившись тих кліпів і вокаліста в короні, я собі чомусь уявила, що його і звати мають відповідно – Сильвестр там який-небудь, Юлій чи Аполінарій, а він всього лиш Штефан, і пальці в нього як у балерини. 12 лютого на Vertigo/Capitol виходить дебютний альбом Schuld.

Також у цьому році нові альбоми випускають улюблені панчата Heisskalt, але там поки що, окрім обкладинки зі шкетом з підбитим оком, розбитим коліном і трубкою, ще нічого не ясно, так само, як і  з майбутнім альбомом прекрасних принців Suns of Thyme, тому про це все напишу пізніше. Peace.

Leave a Reply

