Kraftklub | Kyiv 02.10.2015

Цього року в номінації “Несподіванка року з доставкою додому” перемагає гурт Kraftklub, який я вам так впарювала-впарювала, а ви все ніяк, з концертом у Києві 2 жовтня, про який ви, мабуть, і не чули. Якщо з меньшими гуртами все якось просто, то я ніколи в житті не могла подумати, що я буду на концерті КК вдруге за рік (!), в Києві (!), та ще й фотографуватиму (!).
Весною я була на їх концерті в Берліні, але, на жаль, квитки залишалися лише на сектор, з якого концерт було чути так, наче слухаєш, що грає в сусідів за стінкою. Тому я вирішила, що цього року треба обов’язково треба ще раз потрапити на їх виступ. У них на цю осінь не було жодної дати після фестивального літа, а потім середина вересня, я приходжу додому, а фейсбуці купа повідомлень про їх приїзд в Україну і коментарі друзів у стилі “Вони явно чекали, поки Аліна поїде з Києва”. Як добре, що вони вибрали дату поряд з 5 виміром 🙂

(минуло півтора місяці, і мені – о, щастя – дозволили запостити цілих 5 фото :))

DSC_6875

DSC_6900

Ось вам ще лайвчик:

DSC_7051

DSC_7074

Ііі ще один лайв з Rock am Ring:

DSC_7094

One thought on “Kraftklub | Kyiv 02.10.2015

Leave a Reply

