SnowPuma Live I: Phylosophie, Tape Flakes, MAIAK @ Atlas | Kyiv 19.02.2015

Головною причиною мого походу на презентацію лейблу SnowPuma, звичайно, був гурт Маіак, це вже потім я усвідомила всю overall важливість цієї події в контексті української музики. Але пішла звідти повна любові до всіх музикантів, навіть якщо музика не моя, але їх щирість – це <3.

Phylosophie – трошки не мій жанр, тому поки всі з самого початку захоплювалися, я лише стискала плечима, але наживо все кардинально інакше – варто лише просто побачити, як грає і співає Софі, і як робить ніжні порухи руками. Tape Flakes – ще один феномен, який я не до кінця розумію, але починаю пританцьовувати. Ну а Маіак, як я вже казала, люблю ніжною любов’ю, бо вони – маленький космос.

Phylosophie

У Софі корона ^_^

:3

Tape Flakes

МАІАК

і з Олею Дібровою ❤

© Аліна Кучма для Comma

One thought on “SnowPuma Live I: Phylosophie, Tape Flakes, MAIAK @ Atlas | Kyiv 19.02.2015

Leave a Reply

