Радіоаліна #1: музика для 2015

Оскільки бачені мною підбірки ньюкамерів не сильно заповнили мою маленьку (неелектронну) нішу, я сама собі склала список новачків і просто рекомендацій на цей рік. Раптом ви пропустили дві мої великі німецькі любові, які навіть не реп і навіть красиві тексти, вам сюди. А сьогодні я б хотіла з вами поговорити про менші любові, з якими я й увійшла у новий 2015й.

Отже, моя маленька любов номер один на сьогодні – Wanda (Відень, Австрія), яких на батьківщині уже номінували у п’яти категоріях на Austrian Music Award Amadeus, i повезуть з собою в турі німці Kraftklub.

По-перше, тут відео на пісню Bologna і прекрасний мущина в драних штанах, з сигаретою і брудними думками про власну кузину, які не втілюються в реальність, бо або не можна, або один із них не наважується. Для цінителів – тут ще й голос і вимова = любов.

По-друге, ще хороша Wenn ich zwanzig bin і прекрасна Ich will Schnaps (якщо ти мене лююююбиш, дай мені шнапсу), але це ви самі на Spotify послухайте, бо немає звідки вставити 😦 але альбом є на рутрекері

Гамбуржці Trümmer з вокалістом, який виглядає років на чотирнадцять, а тексти в них такі дещо декадентські, від дітей асфальту і бетону, яких уже нічим не здивуєш, і яким все байдуже (“Так, я знаю, що завтра всьому кінець, і ні, я зовсім не проти”), або якщо гострі відчуття, то вже по максимуму. Конкретно в цій пісні йдеться про те, що місто розпадається, його охоплює летаргія і нудьга, і я втомився, бо в цьому місті нічого не відбувається, але ми – занадто красиві, щоб іти додому вже зараз. “Це і все? А де ж ейфорія? Все або нічого, зараз або ніколи”.

А ще мені страшенно подобається, як вони живуть: без пафосу і без шпалерів, а потім грають концерт у власній вітальні. Автор текстів, він же той самий вокаліст, у цьому відео розповідає про написання текстів саме німецькою. Що воно-то наче і рідна мова, але пісні німецькою ризикують звучати або смішно, або як шлягер, і хитрість у тому, щоб написати пісню, не втрапивши ні туди, ні туди. (Поговоріть зі мною про хитрощі написання українських текстів?)

Берлінців Smile & Burn практично від серця відриваю. Без кліпу, бо в кліпі забагато розмов німецькою. Та й щоб я вам здала їх прекрасного басиста, ха.

Знайдений конгломератним способом гурт Blackout Problems (Мюнхен, Німеччина), з яким дружить одна з великих любовей Heisskalt, і от пісню разом записали. Про них я поки що знаю тільки те, що вони хотіли б грати на розігріві у Bon Jovi (don’t let this fool you) і за 6 років зіграли більше 200 концертів (і подивіться, що в них там твориться!)

Якщо вже їдеш в якесь місто на концерт і залишаєшся там на декілька днів, то хочеться вже сходити на все, що тільки грає в цей час. Так я і знайшла Snøffeltøffs (Берлін, Німеччина). Коли бачу їх назву, завжди думаю про Soronprfbs. Їх у гурті всього лише двоє, і, за словами очевидців і всіляких німецьких інді-журналів, на їх концерт треба піти хоча б тільки через барабанщика, який одночасно грає і на басу, бо навіщо ж нам боженька дав ноги і руки? (пруф)

На цьому сьогоднішній випуск закінчено. Вийшло небагато, але вийшло би вдвічі більше, якби ви слухали німецький реп:D

2 thoughts on “Радіоаліна #1: музика для 2015

Leave a Reply

