Що я слухала у 2014.

Я зазвичай дуже складно знайомлюся з новою музикою, але в цьому році я did pretty good. Я послухала біля 30 альбомів, які вийшли у 2014, і навіть намагалася ставити їм зірочки. Багато хороших альбомів було, однак всі зірочки світу віддаю:
Kraftklub – In Schwarz
Давно про них знала, але не вслухалася, а цього року вийшов їх уже другий альбом, під який шалено стрибати і влаштовувати заворушення під іронічні соціально-критичні і жартівливі панкотні тексти. З особистих рекомендацій: Unsere Fans, Schüsse in die Luft i найулюбленіша – Zwei Dosen Sprite. Раптом що – беріть словник, але чудесно поштовхатися під їх музло можна і просто так. В якості бонуса – два фото їх вокаліста в брендованій “Ниві”, яка возила їх в тур цього року: один, два.

Heisskalt – Vom Stehen und Fallen
Гурт існує чотири роки, в цьому видав свій перший альбом, і в ньому настільки все прекрасно, що аж не віриться, що платівка дебютна. Тут надривні і відчайдушні музика і голос, і під це теж можна стрибати і штовхатися, але тут такі внутрішньокопальні тексти, що я поки що тільки мовчки слухаю і поплакую. У плейлист: Das Bleibt HierNicht Anders Gewollt, Gipfelkreuz – про те, як це здаватися, коли ніхто не подає руку, як здаватися за крок до вершини, і про те, як треба наглядати один за одним; як на мене, чи не найкрасивіша рок-пісня німецькою, з часів, мабуть, рамштайнівської Nebel. Тут у якості бонуса блог, який пише їх вокаліст, пише дуже просто і зворушливо -> тут; і відео (beware, красива група (я не про обличчя, подивіться, як вони рухаються) і шалена енергія!) з красивою піснею не з альбома.

We Are Scientists – TV en Francais
Я не знаю, як я взагалі додумалася їх послухати – на моїй пам’яті вони були just another indie band з розігріву Muse, у якої всі рядки в пісні римувалися з body. Аж тут підступний Spotify запропонував мені їх послухати, і пішло, дуже пішло. Якісь такі мелодії в них миленькі з’явилися (чи не провина це Анді Берроуза? я якось тільки зараз усвідомила, що він там грає, і що грав, коли вони приїжджали до нас). Улюблені: What You Do Best, Overreacting i Don’t Blow It.

Повний список альбомів (з occasional рекомендаціями):
Breton War Room Stories ***
The Family Rain Under The Volcano ***
The Rifles None The Wiser **** (Under & Over, Heebie Jeebies)
Crosses ††† ****
together PANGEA Badillac
Alvvays Alvvays **
Girls In Hawaii Everest ***
Kaiser Chiefs EEE&W ****
Real Estate Atlas**
Taking Back Sunday Happines Is *** (They Don’t have Any Friends)
The Used Imaginary Enemy ***
frnkiero andthe cellabration stomachaches ***** (Weighted, Stage 4 Fear Of Trying – текст страшенно зачепив ❤)
Gerard Way Hesitant Alien ***
Band of Skulls Himalayan ***** (Asleep At The Wheel)
Merchandise After The End **** (Little Killer, Telephone)
Jack White Lazaretto ***
Skaters Manhattan *** (Miss Teen Massachusets)
Drowners Drowners **** (Long Hair)
Swans To Be Kind ***
We Are Scientists TV en Fracais *****!
Marteria Zum Glück In Die Zukunft II *** (Kids)
Kraftklub In Schwarz *****!
Hozier Hozier
Kasabian 48:13 ***
Eagulls Eagulls
O.Torvald Ти Є **** (Крик, До 6-ї я твій, Все з початку)
Heisskalt Vom Stehen Und Fallen *****!
Paws Youth Culture Forever
Death From Above 1979 The Physical World
Ну і поки що без альбомів
The GitasMood For Love
The Family Rain – You Should Be Glad You’ve Got A Man
LordeYellow Flicker Beat
PeaceWorld Pleasure, Gen Strange

Окремі привіти з минулих років, які розважали моє серце у 2014 (по дуже приблизно спадаючій):
The Raconteurs Broken Boy Soldier, Consolers Of The Lonely (Old Enough, Carolina Drama – can’t get over the fact який там текст і як у нього язик не заплітається)
Band Of Horses – Factory (улюблений лайв зі струнними і духовими)
Chefket Guter Tag Mixtape, Identitäter (Kippenbekenntnis, Jetzt, Regen – у двох останніх красивенній струнні і чудовий біт)
The Libertines – Music When The Lights Go Out
Austra – Paranoid Android (Radiohead Cover)
Band Of Skulls – Patterns, Fires
Graveyard Train – Ballad For Beelzebub

Концерти:
Cage The Elephant
Breton x 2
Люди Звери Чудеса @ ОМКФ
Palma Violets *
Band of Skulls *
Tom Odell *
Kelis *
Miles Kane *
Klaxons *
Girls In Hawaii *
QOTSA *
Antiflag *
Starlight Girls *
The Kooks *
Lily Allen *
Brody Dalle *
Darkside *
Outkast *
The Kooks *
TRAAMS
Swans
Pulled Apart By Horses
Kasabian
Merchandise
The Saturday Tea
Lucius
Jack White
5 вимір
PianoБой
O.Torvald
ОЕ х 13
(* – фестивальні виступи)

Список фільмів, які я подивилася у 2014, тут.

One thought on “Що я слухала у 2014.

Leave a Reply

