Берлін: 30 жовтня, день тридцятий

Не пам’ятаю чому, але вже місяць я ношу з собою в кишені куртки ручку (which proved to be very convenient для взяття автографів). У Good Vibrations була сцена, в якій головний герой знайомився зі своєю майбутньою дружиною на дискотеці і попросив у неї ручку, а вона йому сказала щось along the lines of ‘звичайно, я завжди ношу з собою ручку, я ж філолог’. Я задумалася, а що ж зі мною не так? Бо я тоді з собою ручок не носила, а тепер спішу повідомить, що нарешті я стала справжнім філологом.

Leave a Reply

