Берлін: 3 листопада, день тридцять четвертий

Для одної з практик, на яку я хочу податися, потрібні копії дипломів, та й для подачі документів на роботу в посольстві потрібна копія референса мого колишнього шефа, тому я пішла шукати копішоп, щоб це все посканувати. Прийшла в перший мені відомий на Кастаніеналлее.
– Скільки у вас коштує сканування?
– Три євро перша сторінка, решта – по 50 центів.
Обдиралово, думаю, мені 8 сторінок сканувать, я на ці гроші день жить можу, і пішла далі. За сто метрів був копішоп поскромніше, мої вісім сторінок там відсканувалися за один сімдесят.
Закинувши додому документи, я пішла в галерею Олівії. Там саме було закриття відеопроекту якоїсь італійської баришні. З баришнею я не особливо познайомилася, зате познайомилася з чудовою австралійкою, яка теж фотографує і малює, вже рік живе в Берліні і понад усе любить Black Books. Вона вже рік живе без свого музичного телешоу, яке можна побачити тільки в Австралії, тому була щаслива, коли я поділилася своїм хакерським досвідом перелаштування ІР-адрес для користування Spotify в Україні. Наступного вівторка відкриття її виставки, тому я ще зможу побачить її роботи перед від’їздом.

Leave a Reply

