Берлін: 23 жовтня, день двадцять третій

Я вже писала раніше, що поряд зі мною знаходиться квартира, де ми жили з Альоною, коли приїздили на Касабіан, а ще трохи далі – планетарій, який їй так сподобався. Сьогодні вже не було дощу, я зайшла за Мариною і ми пішли фотографувати планетарій для Альони. Дорогою ми натрапили на комплекс будівель, приблизно такої ж давності, як і порт Westhafen, теж з червоної цегли, всі будиночки оброслі плющем.
– Что это? Почему здесь так красиво? – Марина зазирнула у ворота, я пішла за нею. В будівлях, схоже, розташовувалася якась районна рада, але вони більше нагадували локацію для American Horror Story. Не знаю, чому в нас не росте такий плющ – частково зелений, частково фіолетовий чи пурпурний, хоча зі зворотнього боку листки були кольору парного молока. Ми влаштували спонтанну фотосесію в цій красі, а вже вийшовши, ще й біля маленької прибудови з графіті на дверях і старими конверсами, підвішеними на краєчках сходів, що вели на її ґанок.
Дійшовши таки до планетарія, я і там зробила декілька кадрів, а звідти ми ми вже завернули назад. Мені час було повертатися, чекала «Кобра 11». Щойно я скачала серію на переклад, подзвонила Оксана:
– Сейчас в «Дуссмане» Джими Пейдж будет презентовать свою книгу, не хочешь приехать?
Я якби ніколи не відмовлюся побачити живу легенду рок-музики, тому прихопила камеру, встрибнула в штани і побігла на зупинку. Щоправда, поки я їхала, в зал припинили пускати слухачів, за дверима лишилося ще багато бажаючих, які могли дивитися трансляцію на великому екрані, але через погану акустику можно було розібрати лише кожне четверте слово. Потрапити в зал в кращому випадку, як ми зрозуміли, можна було (невідомо коли) пізніше, і то за умови покупки книги за п’ятдесят євро, в якій Пейдж ставив автограф-печатку, тому ми вирішили, що стояти довше смислу немає і пішли. Залишилися без Джимі Пейджа, зате хоч одна одну побачили.

Leave a Reply

