Берлін: 6 жовтня, день шостий

Понеділок став чудовим початком тижня, окрім того, що я не подивилася, що в консульстві сьогодні прийом тільки до обіду. Тому я поїду іншим разом, а сьогодні, не поспішаючи, сходила на пошту відправити пакет маминій подрузі і пішла в галерею домовлятися про виставку. Порадившись з Оксаною і Аліною Рудею, вирішила, що якщо вже така можливість, та ще й в перші дні мого перебування тут, то чому б і ні? Я все життя була досить пасивним фотографом, треба ж нарешті щось робить. Тому я заплатила за оренду, маю ще обрати і роздрукувати фотографії. Окрім цього, новин хороших ще дві – TRAAMS підтвердили акредитацію, а Тор написав, що відкладе мені 2 квитка на Swans. Радію страшенно, якби ще тільки з TRAAMS не вигнали після трьох пісень.
Я, до речі, по приїзді зрозуміла, що забула вдома папку з дипломами, але добре, що в Берлін сьогодні прилетіла Лєра Моісеєва, з якою ми вчилися разом в школі, то прихопила папку і роздруковані фото Оксани, які я вже їй другий рік везу. Посиділи в барі, позгадували, як ми разом в Берліні були більш як 10 років тому. Мені тоді було 13, їй – 15, ми їздили в Лейпциг по обміну, а в Берлін – на екскурсію. Їхали ми в березні 2003 року, як зараз пам’ятаю, сидячи в самому кінці автобуса, на годиннику світилися великі цифри 20.00, Люся Бєляєва грала нам щось із ОЕ, а в цей самий час у Києві починався їх концерт у Палаці Спорту на підтримку альбому «Суперсиметрія».

Leave a Reply

