Берлін: 4 жовтня, день четвертий

Розбудила дзінком мама, щоб привітати мене перед тим, як піти на роботу. У фейсбуці почали з’являтися повідомлення «Аліна, що таке, чому ми не можемо до тебе додзвонитися», я пішла перевірити телефон, а там смс від Каші, яка питає, чи я в Києві. Але на рахунку, точно знаю, десь гривня, тому ніхто й не може подзвонити мені в роумінг.

Щоб не залишитися на вихідних на самій воді з крану, вийшла в «Кайзерс» за продуктами. «Кайзерс» дорогуватий; я чотири рази обійшла його в пошуках рису і так і не знайшла. Навіть гречку знайшла і російські вафлі «Коровка», але не рис. Думала купити собі шмат торта в кав’ярні, але потім вирішила, що краще куплю собі ввечері віскі.

Вечір видався чудовий. «Mein Haus am See», як виявилося, лише в 30 хв пішки від дому, тому я встромила в вуха навушники і потулила по Шенгаузер Аллее. Коли я прийшла, ще нічого не почалося, на вході мене зустрів Флоріан.

– Тримай, – Фло вручив мені флаєр з логотипом групи. – З цим можеш замовляти на барі, що хочеш.

Пішла з тим флаєром замовити вина.

– А ти що, з групою?

Стою сміюся.

– Так, з групою, – отак тільки приїхала і вже знайшла собі музикантів 🙂

Флоріанові My Secret Sessions, на які я їхала рік, і нарешті доїхала, дуже крута штука, і сьогодні, як погодився і сам Фло, і його музиканти, був чи не найкращий їх вечір so far. За діджейським пультом був італієць Джакомо, а на інструментах – по черзі різні музиканти (ізраїлець Чакі, американець Домінік та інші), і двоє вокалістів, але краще я вам покажу фото. Цього разу взагалі вся джем сешн перетворилася на велику дискотеку з феєричним кавером на Glavanize наприкінці, прямо за Флоріаном танцювали дівчата, дещо по-українськи вдягнені в дуже короткі сукні і в блискучу біжутерію, і так вже вигиналися і підбиралися поближче, і в якусь мить Флоріан ніби розвертався, дівчата відчували наближення до мети, але Фло всього лише повертався взяти пиво.

А ще, стоячи о півночі з фалафелем на тротуарі в центрі Берліна, подумала, що тут, мабуть, не існує поняття “не їсти після шостої”, якщо люди о десятій тільки з дому виходять.

Leave a Reply

