Берлін: 3 жовтня, день третій

День економії перенісся на сьогодні, тому, поперекладавши трошки, я вирушила пішачка в галерею на Данціґерштрасе, власниця якої на днях написала мені на ArtconnectBerlin, що хоче виставити декілька моїх фото. Галерея виявилася дуже миленькою, власниця Олівія десь мого віку, дуже приємна. Групова виставка молодих митців буде з 17 до 25 жовтня, я маю вирішити, чи хочу брати участь до цієї неділі. Питання в тому, що для того, щоб мої фото висіли там цілий тиждень, треба заплатити 40 євро (за проведення виставки + прийом на честь відкриття). Можна заплатити менше, але тоді роботи висітимуть від 1 до 3 днів. Якщо платиш за 4 – отримуєш місце на весь тиждень. З іншого боку, є можливість того, що роботу хтось купить.
Туди я йшла крупними вулицями, щоб не заблудитися, назад вирішила піти дрібними боковими вуличками, по ходу заглядаючи у вітрини магазинчиків, чи не висять там оголошення про пошук співробітників. Сьогодні День німецької єдності, тому майже всі вони були закриті, в їх вітринах нічого не висіло. Дійшовши до перехрестя якоїсь з Зенефельдерштрасе, я побачила дитячий майданчик зі слоном – та це ж те місце, де ми з Альоною Корольовою жили, коли приїжджали на Касабіан 2 роки тому. Так, ось він, зарослий плющем жовтий будинок з низькими дверима, а з іншого боку перехрестя – кафе з молоком і млинцями, з-за столика якого я могла присягтися, що бачила Альберто Альвареса.

Моя акліматизація все псувала мені апетит, а сьогодні нарешті захотілося щось приготувати. Варю брюсельську капусту (моє постійне німецьке меню), по радіо розповідають, що сьогодні на честь свята у всіх внутрішніх німецьких рейсах подають каррівурст.

Leave a Reply

