БЕРЛІН: 2 ЖОВТНЯ, ДЕНЬ ДРУГИЙ

Сьогодні міг бути прекрасний день, якби мій тричі ремонтований кабель для ноутбука не віддав кінці остаточно. Запланований день економії не склався – довелося купити два квитки і поїхати на Курфюрстендам у Apple Store за новим. Тутешній Apple Store виявився величезним залом, в якому в ряди стоять столи з айфонами, айпадами, навколо кожного столу натовп, що квецяє пальцями по екранах. Зоопарк з тваринками, з якими можна гратися. Чекати, поки звільниться хоч якийсь консультант, довелося довго. Кас як таких у них немає. Просто за кількома з тих столів стоять продавці з терміналами, оточені чергами покупців, хоча більшість із тих, хто квецяє, нічого й не купляє.
Викладаю в супермаркеті товари на стрічку. Бабуся переді мною торкнулася мого рукава:
– У вас кришечка із сиру спала. Одягніть, а то придавите або впаде, і буде неприємність.
– Дуже дякую, я й не помітила, – вдягла кришку на ванночку творога, стою чекаю, поки бабусю розрахують.
Минає 3 хвилини, я заплатила, складаю свої товари в торбу, і тут у мене з рук випадає творог. Тільки той, що продавався без кришечки.

Дванадцята ночі, я перекладаю. Голова – як висушена груша, але це все від вечірнього сну. В кімнаті трохи холодно, а на вулиці тепло, я виходжу на балкон в сорочці і в трусах. Дивлячись на Рейн у маленькому вікні відеоплеєра, я зрозуміла, що в Берліні мені не вистачає річки. Може тому я так і люблю Київ, Будапешт і Прагу, що там річки. Я не кажу, звичайно, що в Києві я цілий день сиджу біля Дніпра і милуюся, але ця інформація про місто завжди активна підсвідомо. А зараз до мене прийшло відчуття, що місто без річки, це як коли ти їси щось таке тягнуче, вівсянку абощо, а от з чимось свіжим – яблучком чи полуницею – зовсім інша справа. Так і з річками. Звичайно, тут є Шпрее, але через неї перелетить і пташка-лузер. Цікаво, яка вона за межами Берліна?

Leave a Reply

